هرچه کند همت مردان کند کار نه این گنبد گردان کند
سال گذشته بود که در برنامه ی اجرایی همایش ویستی های غیر مقیم در محل دبیرستان ویست غزلی از حافظ خواندم که بیت الغزلش این مصرع بود: «بود بهبود زاوضاع جهان می شنوم...» خوشحالم که این بهبود حداقل در ویست حس می شود. در همایش امسال در مسجد سادات ویست کنار جناب تعالی فرماندار همدان نشسته بودم و واکنش او را نسبت به شرایط موجود می گرفتم. باورم نمی شد تا این اندازه نسبت به وضع ایجاد شده خوشبین باشد. همین روزها بود که با نخبه ی گرانقدر ویست جناب آقای رحیم فروغی هم دیدار داشتم و ایشان هم نتیجه ی دیدار خود و بررسی های میدانی در برخورد با مردم را فرمایش می کرد و اذعان داشت تحولات مهمی صورت گرفته است. این ها خوشبینی من را نسبت به روزهای آینده دوچندان کرد.
امسال نمایشگاه موزه مردم شناسی در سطح وسیعتر برگزار شد و میانگین بازدید روزانه ی آن میان 400 تا 500 نفر بوده است که نشان می دهد برای سالهای آتی باید برنامه های مهم تری را طراحی نمود.
جلسات امیدوار کننده ای تشکیل شد که بخشی از آن با مسئولین خوانساری بود و یک جلسه ی مهم نیز با نماینده ی منتخب صورت گرفت که امید داریم سال آینده و گزارش نوروزی آن مملو از نتایج این همایش و دیدار باشد.
حافظ وصال میطلبد از ره دعا یارب دعای خستهدلان مستجاب کن
ویستاباد...ما را در سایت ویستاباد دنبال میکنید
برچسب: گزارش نوروزی,گزارش سفر نوروزی,گزارش سفرهای نوروزی,گزارش اسکان نوروزی,گزارش پیک نوروزی,گزارش های نوروزی,گزارش تصویری مسافران نوروزی,گزارش ستاد تسهیلات نوروزی, نویسنده: بازدید: 239