ویستاباد

متن مرتبط با «زاینده» در سایت ویستاباد نوشته شده است

شوخی با زاینده رود

  • نیلوبلاگ

    چند روز پیش مهمان کنگره معماری شهرها در اصفهان بودم. هوا آشفته بود گاه گاهی ابر می آمد و اندکی هوا بغض می کرد و البته سرما هم نفس گیر بود. در یکی از فرصت های تنفس به هواخوری آمدیم. در آن لحظه اتفاقن هوا برفی شده بود و چنان برفی می آمد که نگو. یکی از اساتید پیشکسوت جلوی در مشغول شال و کلاه بود تا به منزل برود همراهش گفت استاد، برف خوبی گرفته. استاد گفت: خدا شوخی میکنه. گفت: چرا شوخی؟ یعنی چه؟ استاد گفت اگه خدا می خواست شوخی نکنه و برف بده با هوای نیمه ابری برف نمیداد، وسط روز نمیداد بلکه سر شب می...

    ادامه مطلب