ویستاباد

متن مرتبط با «گزارش نوروزی» در سایت ویستاباد نوشته شده است

پلاک 90(گزارش دیدار از خانه تاریخی مصورالملکی اصفهان)

  • نیلوبلاگ

    هرکجا آن شاخ نرگس بشکفدگلرخانش دیده نرگسدان کنندامروز هم فرصتی دست داد تا حلقه مریدان استاد زارعی عزیز جمع شوند و با همراهی گل وجودش بخش از محلات غربی اصفهان, را زیارت کنیم. وعده گاه ما دروازه کوشک یا ...

    ادامه مطلب
  • گزارش نوروزی

  • نیلوبلاگ

    نوروز 1395 مبارک هرچه کند همت مردان کند xa0 xa0کار نه این گنبد گردان کند سال گذشته بود که در برنامه ی اجرایی همایش ویستی های غیر مقیم در محل دبیرستان ویست غزلی از حافظ خواندم که بیت الغزلش این مصرع بود: «بود بهبود زاوضاع جهان می شنوم...» خوشحالم که این بهبود حداقل در ویست حس می شود. در همایش امسال در مسجد سادات ویست کنار جناب تعالی فرماندار همدان نشسته بودم و واکنش او را نسبت به شرایط موجود می گرفتم. باورم نمی شد تا این اندازه نسبت به وضع ایجاد شده خوشبین باشد. همین روزها بود که با نخبه ی گرانقد...

    ادامه مطلب